söndag, maj 31, 2009

Fasadpanel


Fasaden till garaget har kommit!!! Det var med stor spänning som vi lyfte på plasten... Efter sista diskussionen med husleverantören blev det ändå bestämt att det skulle vara samma fasad som tíll huset, men vi blev osäkra på om vi skulle få den panel som vi tänkt oss.
Det var det. I allafall den panel som Marcus tänkt sig:) Vad jag trott att vi skulle ha ska jag inte försöka förklara här eftersom jag försökt desamma för Marcus i två dagar utan framgång. Den här har en snedsågad kant som gör att det blir ett V när de är ihopfasade. Det blir nog snyggt. Om det är vad sambon vill ha så känner jag mig trygg, han brukar ha bra smak. Det säger min mamma iaf :)

2 kommentarer:

  1. Hej!!!

    Ska bli kul att följa erat bygge!

    Vilket hus bygger ni???

    Mvh Linda

    SvaraRadera
  2. Mamma har alltid rätt =)
    Kram på er! /Agneta & Tony

    SvaraRadera