måndag, maj 18, 2009

Förberedelser

Garaget är officiellt försenat. Det skulle ha anlänt till oss redan i onsdag förra veckan men lyser fortfarande med sin frånvaro. Istället pratade vi med husleverantören på torsdagen som berättade att det var olika fasad på garaget och huset. "Hur tänkte han då?" var min första tanke. Jag vet inte om vi explicit förklarat att det ska vara likadan fasad på de båda byggnaderna men lekman som man är tror man att det är det som hör till vanligheterna. Nu, vad vi vet, så kommer det att skickas från fabriken på tisdag, alltså i morgon. Vilken fasad vi får kommer att vara ett spänningsmoment till vi får se den.

Idag har fotografen och mäklaren varit här. Nu är det på riktigt. Känns roligt och lite nervöst att försäljningen faktiskt är i rullning nu! Onödigt att det öste ner regn idag när huset skulle fotas men vi hade iaf uppehåll när det var dags för exteriörbilderna. Sedan finns det ju så bra fotoredigeringsprogram idag har jag hört:) Förhoppningsvis kommer huset ut i mitten på den här veckan. Jag lovar att lägga upp en länk så att ni hittar dit. Både för er som är intresseade av huset och för er som aldrig blir inbjudna att komma och titta ;)


Min underbara sambo putsar inför fotografering

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar