måndag, maj 04, 2009

Grundat

Så här såg det ut när vi kom hem under lunchen! Det var full fart, stora fordon, arbetare och åskådare. Garaget var redan gjutet och huset var nästan klart. Nu känns det som att bygget är på gång på riktigt. Det tog lite tid att slipa det färdigt innan snickarna fick dra hemåt, men resultatet ser bra ut. Nu väntar vi på att garaget ska anlända. Känns riktigt smidigt att sätta upp garaget innan huset, inte minst för förvaring av delar till bygget. Apropå förvaring kan jag tänka mig att det kommer att bli en del av den varan även i framtiden. Min kära sambo gillar ju som bekant att spara saker. Jag föreslog redan från början att vi skulle sätta upp en carport för min bil, men han har gett mig förhoppningar om att den kommer att rymmas i garaget...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar