onsdag, maj 20, 2009

Garaget har anlänt!

Klockan åtta i morse kom lastbilen med garaget. Kom på att jag inte visat någon ritning på garaget men det kommer att bli ett dubbelgarage på 63 kvadrat. Först klockan tio var de klara med avlastningen, det tog lite längre tid än väntat då allt inte var helt tillfredställande packat.

Så här ser garaget ut än så länge. På måndag kommer våra värmlandska snickare och stomreser det. Hur ska jag klara mig hela helgen? Jag vill ju se nu hur det ska bli!
I morgon är jag ledig, vad skönt det ska bli, hoppas någon av plantmarknaderna är öppna:) Min kollega inspirerade mig (utan sin vetskap tror jag) till att köpa några fler kryddor till min lilla kryddträdgård, vilket jag är sugen på att göra i morgon. Det finns faktiskt några oplanterade partier kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar