onsdag, juni 03, 2009

Lugnet före stormen

De här dagarna har det känts som att bygget har tagit en paus. Det är väl visserligen inte helt sant då sambon har hållt på ute i garaget och dragit el, men lite går vi i väntan på att huset ska komma på måndag! Apropå eldragningen så fick jag redan nu frågan om vad jag vill ha för fasadbelysning. Det kunde jag inte svara på, så nu är det föreberett för olika alternativ :) Jag tycker det är fint med belysning som sitter i takfoten. Annars är jag mycket förtjust i de som vi har idag, en armatur med spotar både uppåt och nedåt som sitter på väggen. Det ger ett fint ljus på väggen. Vad tror ni skulle passa?

Spotar i taket, från sensehouse.se

Nu har ju den mesta energin gått åt till att förbereda vårt nuvarande hus till försäljning. Igår och idag har vi haft visning och som tur var slapp mäklaren stå här ensam. Nu återstår bara att se om det är några som är intresserade nog att köpa huset. Hoppas att vi får några trevliga grannar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar