torsdag, maj 07, 2009

Planritningar


Tänk att det är så svårt att tänka abstrakt. När man står och tittar på grunden så ser den inte alls stor ut, fast man vet att den rymmer nästan 100 kvadrat.
Bilderna visar hur vi tänkt sätta upp väggar och skapa rum. Det ligger mycket tankeverksamhet bakom dessa färdiga ritningar. Det har varit en rolig process, men stundtals jobbig. Som den natten jag inte somnade förrän kl 3 på morgonen för att det snurrade en massa olika planritningar i huvudet på mig:) Inte minns jag vad som var på agendan då, om det rörde kökets placering eller ångest över att mitt dressingroom skulle bli för litet (ja, jag undrar fortfarande var sambon ska ha sina kläder), men snurrigt var det.
Nu är vi nöjda med resultatet, förhoppningsvis är vi lika nöjda när vi fått bo i huset en tid.
Dubbelklicka på bilderna så blir de större!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar