lördag, januari 02, 2010

Badrum på nedervåningen

Börjar få lite ordning i badrummet nere, även om det är en del fix där också kvar såklart :)



En besvikelse är att klinkersen som såg svart ut i affären blev grå när när den kom på golvet och vi fick belysning på den. Inne i hörnet ska det sitta en handdukstork...



Badrumsfönstret ligger precis bredvid entrén och är inte frostat så här behövdes det verkligen en plastfilm. Det var ju bara att titta rakt in!

Den här tyckte jag det var trevligt mönster på, och den passar bra på ett mindre fönster.


Badrumsinredningen kommer också den från realimport, de har levererat allt vi behövt till
båda badrummen. Handdukarna blev jag så glad när jag hittade eftersom de är både bruna och svarta, som inredningen. Är inne på att plocka upp det rosa som accentfärg. Vad tror ni om det?
Jag har försökt att prova att schemalägga inläggen men får det inte att funka.. Någon som har tips på hur man gör i Blogger?

2 kommentarer:

  1. Jupp fungerar fint, under avancerat väljer du vilka klockslag o senda klickar du på publicera.

    SvaraRadera
  2. Ok, jag ska prova igen. Sist fungerade det inte, men då stod det en felaktig tid som inte gick att ändra. Skumt!

    SvaraRadera