onsdag, december 30, 2009

Nya bilder

Hej hej!


Här kommer lite bilder på kök och halva delen av vardagsrummet. Den andra sidan är belamrad med glas som jag kom på att jag skulle börja packa upp... Det finns en chans att de går åt i morgon när vi får gäster...


Sedan förra inlägget om köket så har handtagen och hyllan kommit upp. Nu ska vi bara lösa belysnigsfrågan under hyllan. Som ni ser sticker det ut en kontakt där på mitten. I planerigsstadiet trodde nog vi att hyllan skulle sitta lägre än vad den gör idag...










Jag gillar årets gran, vi fick tag i en yvig en. Tyvärr hade jag glömt att jag skulle sy nya hängen til julgranen. Men nu är nästkommande års julpyssel inbokat så i 2010 års gran kommer det att hänga vackra tyghjärtan :)
Ha det gott!

3 kommentarer:

  1. Härlig form på granen, nästa år blir säkert ännu härligare i erat nya hem.

    SvaraRadera
  2. ni har fått det såå fint!! Hopppas att ni fick en trevlig nyår!! kram Agneta och Tony

    SvaraRadera
  3. Du tror inte det är dags att blogga lite oftare Susanne? :-)

    Kram Ulle

    SvaraRadera