torsdag, december 17, 2009

Snart är det jul!

Bästa julpyntet är borta i flytten. Finns väl någonstans här i röran. Frågan är om det dyker upp till den här julen eller nästa....




Den här tomten med den ganska coola stilen får stå för julpyntandet än så länge. Annars tycker jag inte att julkänslan riktigt infunnit sig. Beror väl mest på vädret, men även att vi haft så mycket annat att fokusera på.


Nu har ju snön kommit iallafall, och det med besked. Promenaden idag var väl inte en av de mysigaste jag upplevt. Kan tala om att det inte var så många andra ute, och de man såg mötte blickar i samförstånd.


Nu sitter jag i soffan under pläden och försöker hindra mig själv från att hämta upp lite julgodis. Snickersgodisarna är farligt goda. För er som inte gjort några, här kommer receptet! Men pass upp, de har strykande åtgång :)

1 kommentar:

  1. Vill gärna testa receptet...men behöver inte bättra på mina kilon...ahhh.... ni har fått sååå fint!! Fler kort vill jag se!! Kram Agneta

    SvaraRadera