tisdag, december 01, 2009

Inflyttad

Hej hallå!

Nu har flytten gått och det gick förvånansvärt smidigt! Tack alla ni som hjälpte till under flyttdagen! Det känns skönt att ha alla saker och fokus på ett hus istället för två, men det är en del arbete kvar... Nu är vi iaf här, så vi kan ta det i den takt vi vill och orkar. Jag kände i morse att tröttheten kommer efter litegrann. Det är väl för att man börjat slappna av nu :)

Jag har inte tagit några bilder ännu, jag har mest gått runt och plockat lite här och där. Men bilder kommer nog snart, så ge inte upp :). Kände ändå att jag ville tala om att vi lever!

Det är saker överallt, det enda som det börjar bli lite ordning på är köket. Jag älskar mitt nya kök :). Här tror jag att vi kommer att tillbringa många timmar. Det enda som saknas är handtag till skåp och lådor.. det fungerar ändå men tror att det kan underlätta litegrann. Tyvärr var Marcus tvungen att resa i jobbet så han har varit borta, men förhoppningsvis kan vi sätta upp dem i veckan. Jag är inte så vass på att borra rakt, så köksluckorna känns inte som en bra övning! Även om man gör mallar innan...

Nu ligger sonen och babblar så det är bäst att han får min uppmärksamhet!

Hörs snart igen
Kram

3 kommentarer:

  1. Låter jätte härligt att få gå runt i sitt egna nya hus! Grymt jobbat!!

    SvaraRadera
  2. Grattis till inflyttet! Ser framemot bilderna.. :)Lyx att få flytta in! :)

    SvaraRadera
  3. Tack!!!
    Det är verkligen jättelyxigt och jättehärligt att ha kommit så här långt! Nästan lite overkligt :)

    SvaraRadera