måndag, juni 15, 2009

Ny arbetsvecka

Dag 4

Idag har de börjat sättta panel på garaget. Det ser rikigt fint ut (jag är nöjd med panelen nu). I huset har de satt in de extra reglarna i golvet som vi beslutade oss för. Främst för att vi ska ha golvvärme på övervåningen, för att den ska ligga tätt mot golvet. Dessutom blir det lite stummare vilket kanske inte är så dumt när vi ska få barn som stimmar och springer runt. Den aspekten hade jag aldrig tänkt på för ett halvår sedan. Apropå barn så har vi varit på informationsträff idag på USÖ om att föda barn. Det var informativt. Nu vet vi framförallt vart vi ska ta vägen när det är dags, det var min största oro. Jag arbetade på Landstinget i ett års tid och gick in genom den dörren nästan varje lunch, men ändå kände jag mig lite osäker :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar