tisdag, mars 30, 2010

Snart ettårsjubileum!

Hej!

Ursäkta om ni fått vänta länge på något inlägg här från Runnaby. Ibland går bara tiden så fort.. och jag är föräldraledig... Hur blir det sen, när lillen ska börja på dagis? La förresten på ansökningen om barnomsorg idag. Vi bor lite tokigt, så det finns ingen förskola som är geografiskt rätt, så då får vi istället ett stort urval. Svårt att välja... men som jag förstått det så blir man mest tilldelad en plats. Melvin håller på att få sina första tänder nu, det är därför som jag haft mer fullt upp än vanligt. Han är lite hängig stackarn!

Vad jag vill berätta är att det snart är ett år sedan som jag skrev mina första rader här på bloggen. Kolla här på första inlägget! Lite annorlunda, nu står det ett hus på samma ställe. Vädret var också annorlunda!
Ska försöka ordna någon före och efter bild... alltid skojjigt!

Ha det gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar