torsdag, mars 04, 2010

Finbesök x2

Igår var mina kollegor (före detta egentligen men det verkar inte ha gått in i mitt huvud :)) här på liten husvisning och middag. Det var jättemysigt. Kvar lämnade de den här fina orkidén.. visst passar den bra på köksbordet!
Tack snälla ni!
Lite tidigare på dagen hade jag besök av de här två! Det var två till men de ville inte vara med på kort, de gömde sig bakom ett träd. Jag blev lite orolig att de skulle bli sugna på att gnugga sig mot thujahäcken, men kom på att den är begravd under snö... vad är värst egentligen?

Ha det gott!
Kram

6 kommentarer:

  1. Den vart jättefin på köksbordet och vi har inte heller riktigt fattat att du inte är en av oss längre (fast det kommer du alltid att va) utan känns bara som du är mamma ledig ;)
    Stort tack för den underbart goda soppan igår och för att vi fick komma o kolla in nya FINA huset o gosa med lilla underbara Melvin ;)

    KRAM!!!

    SvaraRadera
  2. Jaha måste man skriva sitt namn oxå när man lämnar kommentar, tycker iof jag passar att heta anonym ;)

    /Jossa

    SvaraRadera
  3. Namn eller inte, det spelar ingen roll! Jag blir såååå glad när jag får en kommentar :)
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Hej=) Trevligt att du kikade in då gör jag detsamma igen. Vackert med orkideér det är nästan den enda växt jag lyckas med, inga gröna fingrar här inte ;-)
    Kram Annica.

    SvaraRadera
  5. Hej
    Snyggt hus ni har.
    Kul att se ett av dekorhus färdiga byggen. Om ca 1 månad så är det dags för mig att flytta in i vårt hus av Dekorhus och jag längtar så.

    SvaraRadera
  6. Vad kul att höra från en annan Dekorhus-byggare!

    Hoppas att er byggnation gått smärtfritt och att ni snart får flytta in:)

    SvaraRadera