onsdag, mars 17, 2010

Sovrum

Här kommer lite bilder från sovrummet! Tapeten har kommit upp, det är fina Lisen från Sandberg tapeter. Marcus har fått i uppdrag att bygga oss en sänggavel. Men projekt som är mindre än att renovera ett helt rum är inget som han tycker är så kul ;) Nu finns det ju dessutom så mycket annat att göra som kanske är mer prioriterat.


Nu är gardinen uppe också, det tog bara några månader:). Den satte vi upp helgen som var, tillsammans med de sista handtagen i köket:) Gissa om det är skönt att slippa pilla upp lådorna!!! Till slut så, men det finns mycket kvar på våra lilla "To do" lista!
Jag insåg förresten att det blev lite väl randigt i sovrummet, men det gör inget.. bara en ny anledning till att få köpa någon ny snygg kudde eller nåt ;)
Många kramar!

5 kommentarer:

  1. Hej! Ååå vilket mysigt sovrum ni har!
    Ha en bra dag!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Det ser jättfint ut! Jätte snygg gardin!
    Nu ska jag ju bli duktig på att lämna kommentarer. Ha det så bra!
    Anna Timmerbacken 14.

    SvaraRadera
  3. Vart ju jättefint när gardinen kom upp!!
    Guligt det ser ut med en liten "hundkorg" under fönstret, men var är hunden ;)

    Kram Jossa

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Anna på Timmerbacken! Vi sågs ju nyss, men jag glömde tala om att jag såg din kommentar.. duktigt ;)!!!
    Och Jossa, hundkorgen är en korg för kuddar och överkast när det är dags och sussa för natten!
    Drömvillan Anna: Tack :)
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Haha, jag vet att det är för kuddarna men utan dom ser det bara ut som en hundkorg ;)

    /Jossa

    SvaraRadera