onsdag, februari 24, 2010

Ni har ju inte fått se hallen!

Ibland, eller ganska ofta nuförtiden glömmer jag saker. Som att lägga upp lite bilder från hallen :) Det fattas fortfarande lite korgar, kuddar och något snyggt på väggen, men så här ser det ut såhär långt. Klädhängaren från Village är jag riktigt nöjd med :) Vi har flyttat krokarna lvi hade innan till under trappan, så där kan mer kortväxta människor och Marcus hänga sin jacka!



Hoppas ni haft möjlighet att njuta av det fina vädret idag!
Melvin och jag hade en härlig promenad i morse, sedan semlefika med vår kompis Katarina. Mysigt!

3 kommentarer:

  1. ååh vilken häftig klädhängare, ser ut att passa fint i hallen!

    SvaraRadera
  2. jätte fint!!
    kram Agneta

    SvaraRadera
  3. hej =) Hittade hit via Maria Andersson vidare till dig genom Facebook, vad roligt med nytt! Stilrent gillar det svarta som bryter av mor en för övrigt vit inredning, har så i hallen jag också! Ta gärna en titt in till mig=)
    Kram från Annica, Home No.1

    SvaraRadera