tisdag, februari 02, 2010

Jag har varit och handlat nytt klinker, men det var svårt i butiken att se om det var rätt färg, jag hade bara en liten provbit med mig. I morgon när det är ljust ska jag lägga ut de nya plattorna bredvid de gamla för att se om de överensstämmer.


När jag ändå var ute vid Bauhaus, passade jag på att gå in på Marieberg galleria... Tänkte att Melvin skulle få vila lite i vagnen ;) Jag kunde inte låta bli utan var tvungen att titta på Polarn O. Pyrets nya vårkläder Finns jättemycket fint där som jag tror att Melvin skulle vara snygg i. Kom på att de har en omröstning på deras hemsida, där man kan rösta på ett tidigare mönster och det som vinner kommer att finnas i höstkollektionen. Jag är svag för det mesta som Gunilla Axén designat så inte helt oväntat föll min röst på det här fina fårmönstret :)



Axén, Bild från P.O.P

Nu ska doktor House få min fulla uppmärksamhet! Har väntat länge på att han ska komma tillbaka!

Kram

1 kommentar:

  1. ja, mönstret är jätte fint... gotlandsinspirerat =)
    Fint på en filt eller något, men vill nog inte ha en tröja med detta mönster.
    Kram Agneta

    SvaraRadera