torsdag, februari 18, 2010

Vårsång

Trots ymnigt snöfall och varningar om ytterligare snöoväder kunde jag höra vårfåglarna på morgonpromenaden :)
Vilken sort det var kan jag dessvärre inte berätta då jag inte kan skryta med någon ornitologisk kunkskap! Hoppfullt känns det hursomhelst!

Apropå fåglar hoppas jag att "våra" Sädesärlor" dyker upp i år igen, jag tycker de är riktigt trevliga. En sak är säker, börjar vi köra upp jord på tomten, då är de inte långt borta :)
Tomten ja, den skulle ju planeras nu under vintern, det har inte rikigt blivit av... Det blir väl som vanligt för oss, vi bestämmer oss under arbetes gång :)

Ha det gott och ta det försikigt i snön! Själv lyckades jag köra fast med bilen igår så att Marcus fick komma till undsättning och dra loss mig. Tjoho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar