onsdag, september 09, 2009

Klädkammare


Oj då! Vad hände med min klädkammare? Jag fick lite lätt panik när jag gick in i den.. den är ju full av en massa andra bra saker. Från början hade jag en lagom stor klädkammare. Sedan har det tillkommit sak efter sak. Först tvättnedkastet, det är ju underbart och den vill jag ju ha. Ingen bättre plats fanns än att låta den gå genom klädkammaren... Eller allra först fick den stryka på foten till fördel för en dusch... Sedan blev det ventilationsrören.. och de måste man ju ha. Och så nu stegen... Nu är ju inte den nedfälld så ofta, men man måste ju kunna fälla ner den utan att den slår emot diverse hyllor och stänger. VART ska jag ha min vackra spegel och lampa som jag såg framför mig? Marcus försökte lugna mig genom att säga att vi kan ställa in en byrå i sovrummet. Det kan vi... men det var inte det jag hade tänkt mig :)
Nu har jag lugnat mig lite och ser det mer som en utmaning att inreda denna klädkammare så att vi får den både funktionell och fin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar