söndag, september 20, 2009

Härliga textilier

Hej på er! Marcus målar fasaden idag. Den sista vita panelen som sattes upp i veckan och så har han påbörjat andra strykningen på det gråa. Börjar upptill eftersom byggställningen antagligen plockas ner i veckan.

Jag och min kompis J var på IKEA för ett par dagar sen och blev helt tagna av deras nya textilkollektion Annamoa. Helt underbara!!! De gav oss ett riktigt "vill ha" begär, vi höll på att aldrig komma ut ur butiken. Tygerna är designade av Lotta Kühlbom och finns i fem färger. Jag hade kunnat köpa allihop men lyckades behärska mig något och kom hem med de här två.





Den blå ska omvandlas till en hissgardin i Melvins rum och den gröna tänkte jag göra snygga kuddar av. Jag är riktigt nöjd!

1 kommentar:

  1. jätte fina...det är då det är synd att ikea inte finns på ön. Det gröna? Jag har nog blivit färgblind =)
    Kram Agneta

    SvaraRadera