måndag, januari 18, 2010

Nya inköp

Hej på er!


I helgen var vi till Jakobssons möbler i Odensbacken och det var nära att vi kom hem med hela butiken:) Det fanns jättemycket fint. Vi köpte hallmöbler och lite andra småroliga saker. Bilen var fullpackad, inte så svårt nuförtiden när man ska ha en barnvagn i den också...
Det är inte mycket som är uppackat ännu, så jag har inget av det att visa ännu, men ni kommer få se!


På vägen hem chansade vi och tog en sväng förbi IKEA för att inhandla mattan som vi bestämt oss för. Men som ni säkert märkt så är det alltid slut på det man ska ha, när man väl bestämt sig för att göra ett inköp. Förhoppningsvis kommer den in igen v4.


Apropå mattor satt jag och tittade på Sköna hems hemsida häromdagen och såg en vacker lägenhet på Östermalm där jag fastnade för mattvalet i sovrummet. Varför har jag aldrig tidigare tänkt på att ha en matta som man placerar sängen på? Det ramade in sängen fint tycker jag.


Bild från Sköna hem

Idag har Melvin och jag varit på Babysång för första gången. Han verkade tycka det var roligt. Kan avslöja att han verkar förtjust i tjejer som kan sjunga, spela piano och slå på trumma...

Kram

2 kommentarer:

  1. Så roligt att det gick bra på babysången!! Jag vill se fler kort av huset!! ¨Något kan du väl ta kort på??!! =) Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Ja, det har du helt rätt i... Jag har slarvat ;)

    Kram

    SvaraRadera