tisdag, januari 12, 2010

Hallen

Det är hög tid att börja inreda hallen... Min tanke är att vi ska ha svarta möbler. De kommer att stå så fint mot Woodstapeten och ektrappan.


Självklart är det så att när man hittar snygga möbler är de antingen i vitt eller ek, eller rent av svindyra. Nu har vi iaf hittat den perfekta tamburmajoren, den finns i både vitt och svart! Det bästa av allt är att den kostar bara 549 kronor!


Bild från Ellos
Det var egentligen Marcus som hittade den. Jag pekade ut snygga Sticks från SMD design, och tyckte den skulle passa hos oss, varpå han säger att han precis sett en i Elloskatalogen som han tänkt visa mig :) Visst går de lite i samma stil?

Bild från Svenssons i Lammhult


Om man inte alls behövde bry sig om vad saker och ting kostade hade jag inte tackat nej till snygga rockhängaren Tree från Swedese!

Bild från Svenssons i Lammhult


Sedan är det bara att bestämma övriga möbler, byrå, hatthylla, skohylla... Ska mäta lite mer innan jag bestämmer mig:)
Idag var vi faktiskt ute på promenad. Temperaturen hade ju krypit upp till 10 grader på dagen så då passade vi på. Melvin har förresten invigt sin sittdel till vagnen. Han verkade tycka det var toppen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar