lördag, maj 29, 2010

Melvin på semester

Sitter och sorterar lite bland semesterkorten och kommer på att jag kan dela med mig lite :)
Här bjuder jag på Melvin i tre miljöer:)
Han stormtrivdes i Tunisien. Människorna där var verkligen jättebarnvänliga. Vart vi kom fick han pussar!

"Synd med napp i munnen, sanden ser ju så god ut..."

"Det är så roligt att skjuta på stolen och använda den som en läragå-vagn"

"Jag vill gå på restaurang varje dag!"


Hoppas ni alla har det bra! Nu ska jag njuta av lugnet, Marcus och Melvin har gett mig lite fritid :)
Kram

4 kommentarer:

  1. Anna Timmerbacken30 maj 2010 kl. 11:02

    Melvin ser verkligen ut att trivas på semestern!
    Härligt att det blev så lyckat för er! Tror minsann att ni tog med lite solsken hem till oss.......tack!
    Det är så skönt med lite värme!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Therese Johansson31 maj 2010 kl. 03:04

    Men vilken tuff liten badkille! :)

    SvaraRadera
  3. Vilken stor kille han har blivit!! Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. Åhh så söt han är & han har blivit så stor ;)
    Ni ser ut att haft det riktigt trevligt!!!
    Vi måste slå till på en lunch snart?? va ju ett tag sedan vi sågs nu:(

    Kram Jossa

    SvaraRadera