torsdag, januari 28, 2010

Myrten

Idag hade vi träff med föräldragruppen, det var längesedan vi alla sågs så det var riktigt roligt att se alla bebisarna. Föräldrarna också förstås ;)

Efteråt åkte jag och Melvin till Plantagen. Trodde att han skulle protestera men det verkar inte bättre än att han uppskattar plantmarknader lika mycket som jag... Jag kommer faktiskt ihåg när jag själv var liten ( dock lite äldre än Melvin) och jag var med mamma till plantmarknaden i Karlskoga, jag tyckte det var jättemysigt. Måste vara nåt med luften :) Nu kom jag på en annan gång, när Agneta och jag helt tappade tiden när vi var på Blomsterlandet. Jag tror att när vi kom hem visade det sig att vi varit borta i flera timmar... då ska tilläggas att vi bodde ett stenkast därifrån :) Om vi köpte nåt minns jag inte. Men roligt hade vi! Idag trodde jag att jag skulle köpa en orkide eftersom jag köpte en till sovrummet häromdagen, men insåg sedan att jag behöver en till. Någon orkide blev det inte, däremot en Myrten, jag tycker de är jättefina. Den har fått en plats i köket. Hoppas den kommer att trivas :)

1 kommentar:

  1. Ha, ha... som vi höll på i vår rabatt. En rabatt som man gjorde större och större =)
    Det var tider det =)
    kram på dig!! Agneta

    SvaraRadera