torsdag, oktober 15, 2009

Tapeter

Vad härligt att solen skiner! Just nu sover Melvin sin förmiddagslur, sen ska vi iväg och beställa tapeter! Än har jag inte riktigt helt bestämt mig men här är de tapeter som jag tittar på!
Pionerna finns även i en mild turkosgrön färg som jag tycker är lite intressant, men den hittade jag tyvärr ingen bild på. Den funderar jag på att ha i köket som en kontrast till allt det vita. Sedan är det ju den vackra tapeten swan lake som jag vill ha någonstans men vet inte rikigt var ännu, men jag är förälskad.

Pioner av Nina Campbell, Osborne & Little


Swan lake av Nina Campbell, Osborne & Little

Kaj, Sandberg tapeter


Lisen, Sandberg tapeter


Tapeten kaj funderar jag på i Melvins rum och Lisen ska vi ha i vårt sovrum. Det är bestämt ;)
I hallen ska vi ha Woods från Cole & son som jag skrivit om i tidigare inlägg

4 kommentarer:

  1. Kollade in er planlösning. Fin! Och så bra med ett stort badrum. Var det så i original? Vi fick rita om för att få det större.

    SvaraRadera
  2. Helt underbara tapeter!! När flyttar ni in??
    kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Fiiiint! /Anna som bor i ett hus med bara strukturtapet...

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Kul att få läsa era kommentarer!

    Carin: Tack! Huset har vi ritat själva så badrummet var den storleken från första ritningen. Däremot valde vi att ta en del av klädkammaren till duschutrymme. Så en liten ändring har vi ju gjort :)
    Visst är det svårt med planritningar? Så vanskligt att föreställa sig hur slutresultatet blir....

    Agneta: Det blir nog inflytt i november, den 1 december måste vi vara utflyttade ur det här huset.. Längtar :)

    Anna: Jo strukturen är i en viss majoritet i ditt hus... synd att ni inte har flock istället, det är på väg tillbaka ;)

    SvaraRadera