söndag, juli 12, 2009

Veckan som försvann!


Dag 11, 12, 13 och 14...


Förra veckan jobbades det på för fullt! Fyra man var här och arbetade samtidigt, och då är det klart att det händer lite! Utifrån är det mest påtagliga att fönstren har börjat sättas in men det har även börjat hända lite invändigt. Nu är all isolering uppe. Jag kan ana att det kliade lite på snickarna som bor i husvagn medan de är här. ..


Det är ju alltid något som inte är som man först trodde, den här veckan handlade det om fönstren i badrummet som inte är öppningsbara.. inget som vi tänkte på att kontrollera på ritningen. För mig känns det som att det är det vanliga annars:)
Jag är jättenöjd med fönstren dock, tycker spröjsen är så fina. Det är många som påminner mig om att jag kommer få det jobbigt att tvätta fönstren. Det gör jag ju nästan aldrig, så det blir förhoppningsvis inget problem :) Snickarna berättade att det finns spröjs som man sätter mellan glasen.. det visste jag inte om. Bra tips!

1 kommentar:

  1. Oj vad det går undan. Måste komma förbi och se på allt genast. Kram Anna

    SvaraRadera