onsdag, mars 10, 2010

Omvärdering

Jag har inte skrivit på ett tag.. av den enkla anledningen att det inte händer så mycket på hemmafronten... Helgen som var övervägde vi att få något gjort men insåg att vi inte orkade:(

Idag var jag och köpte en badbalja till Melvin på Ikea.




Badkaret vi har är underbart, men lite stort att fylla upp med vatten inför kvällsbadningen varje dag. Jag har stått emot ett inköp tidigare för jag tycker att badbaljan är stor att förvara, men har nu insett fördelarna :)

De hade byggt upp nya visningsrum på det stora möbelvaruhuset och det första vardagsrummet jag gick förbi hade de valt den fina tapeten swan lake, se här, som vi hade hemma och kände på till vardagsrummet. Nu blev det ju ingen tapet alls där, eftersom jag inte kan bestämma mig, men nu blev jag lite sugen på den här igen. De hade vit bröstpanel ca en meter hög och sedan kom tapeten. Den har ju så mycket mönster med det funkade fint.
Hade gärna tagit en bild där på plats men hade bara telefonen med mig och kameran på den suger, verkligen. Är på väg att köpa en ny telefon, en av de viktigaste kriterierna är att kameran ska fungera. men det tar tid, ännu ett val ni vet ;)

Nu drömmer jag om Italien, framför tvprogrammet med samma namn. Vet inte om programmet är så bra, men man får ju härliga italienska vibbar.

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar