söndag, oktober 11, 2009

Badrummet uppe

Hoppas att ni haft en härlig helg! Hos oss har den gått fort. Marcus har målat tak och väggar. Jag har mest ägnat mig åt att fylla år:)
Tänkte visa lite bilder från badrummet på övervåningen som jag tog i fredags. Passade på när det var som ljusast så jag slapp använda blixt, då blev bilderna något bättre.
Första bilden här är där handfatet kommer att stå, men än så länge står det i sin kartong.






Här kommer en tjuvtitt på badrumsinredningen vi valt. Vi har dock valt en helt i svart. Det kommer från Realimport där vi köpt all badrumsinredning. De har speciellt mycket fina prisvärda badkar. Eftersom jag och sambon har samma tider i badrummet valde vi ett bredare handfat där vi få plats båda två samtidigt.



Bild från realimport.se


På bilden ovanför ser ni toaletthörnan. Förhoppningsvis kommer även att min vita steghylla få plats mot den väggen :)


Nedanför ser ni vårt härliga badkar, också från Realimport. Nu är det helt inkaklat, det blev jättesnyggt!



3 kommentarer:

  1. Vilket trevligt badkar. Ska kolla realinports hemsida. är ni nöjda med dem?
    Hälsningar
    Vimsingen

    SvaraRadera
  2. Ja absolut! Badkaret vi har nu är köpt där för ca 4 år sedan och fungerar jättebra!

    SvaraRadera
  3. så otroligt fint!! kram från Agneta

    SvaraRadera