tisdag, juli 20, 2010

Underbara KitchenAid

Bild från Bagaren och kocken


Igår var jag och hämtade min nya KitchenAid! Äntligen! Problemet är bara det attt när jag kom hem började jag vela om jag verkligen köpt rätt färg... Alternativet hade varit en vit, men det kändes lite tråkigt :) Jag älskar den här färgen men den kanske inte tokpassar till tapeten i köket... Men fin är den! Nu ska jag bara bestämma mig för att det är den här färgen jag ska ha så att jag kan börja baka i den :)


Vad jobbigt det är att vara så här velig!!!

Kram Sus

3 kommentarer:

  1. Anna Timmerbacken20 juli 2010 kl. 10:25

    Jag ÄLSKAR den där maskinen, sååå snygg!
    Färgen är också läcker!
    Själv har jag en gammal ärvd sk Köksbjörn
    från Bauknecht (hm hur stavas det), kanske inte
    snyggaste och smidigaste men ack så bra!
    Jag är glad så länge den hänger med men
    drömmer i smyg om en KitchenAid!!!!

    Härligt med nåt nytt i köket..... det ger skaparlust!

    Ha det så bra!

    SvaraRadera
  2. Klart du ska behålla den!! Jag röstar på färg, det är underbart med färgklickar i köket. Men jag kan förstå hur du vill att den ska matcha tapeten ;) Vi tjejer kan va rätt veliga! Nu får vi ta och ses snart, tjejgänget igen! Kram

    SvaraRadera
  3. Tack tjejer!!!
    Jag börjar vänja mig vid den nu.. och är jättenöjd. Alternativet hade varit en vit, men det känns lite tråkigt :)

    Tyvärr har den bara fått visa sina vispkunskaper men det gör den bra...

    Kram

    SvaraRadera